Gorenje Ora ïto

Proste i złożone. Gdyby usunąć wszystko poza tym, co absolutnie niezbędne, zostałyby tylko czyste linie. Prosty design, który otacza nas dzisiaj i jutro. Czyste, proste linie odzwierciedlają design na przyszłość, gdy wizja stanie się rzeczywistością. Biel. Albo, jak to projektant określa we własnym języku: Le blanc! To oddaje całe światło świata. Jego czystość i prostota wydobywają każdy szczegół.

Autor: imello

Opublikowano: 21.11.2021

Zmodyfikowano: 17.06.2022

Na skróty

Kolekcja inspirowana światłem

Design w połączeniu z bielą zyskuje szczególne znaczenie. Światło, będące fuzją wszystkich barw, nie pozwala na żadne błędy. Dlatego urządzenia wchodzące w skład specjalnej kolekcji Ora ïto Collection są odziane w biel. Tu nie ma nic w nadmiarze, wszystko ma swój cel, pieszcząc się i flirtując ze światłem i dotykiem z dokładnie zarysowaną skutecznością. Kuchnia w bieli zapewnia każdemu nieskończone możliwości indywidualnego wyrazu. Kto myśli kolorami, ten za tło wybiera biel. Tylko taki wybór pozwala doświadczać bogactwa różnorodności smaków i zapachów, rzeczywistości i fantazji. W takiej kuchni można śnić w każdym kolorze. 
 

Myśl kolorowo. Wybieraj biel!

Gorenje jest dzisiaj jednym z wiodących europejskich producentów urządzeń gospodarstwa domowego, wyróżniających się ekskluzywnym designem i wysoką jakością wykonania. Oferując innowacyjne, doskonałe pod względem technologicznym, perfekcyjnie zaprojektowane i przyjazne dla środowiska produkty Gorenje dąży do tego, by stać się najbardziej innowacyjnym producentem designerskich urządzeń dla domu na świecie.

Z myślą o tym, aby ekskluzywne urządzenia gospodarstwa domowego stały się bardziej dostępne dla szerszego grona odbiorców, Gorenje rozpoczęło współpracę z młodym francuskim projektantem Ora ïto Owocem tej współpracy jest kolekcja Gorenje Ora ïto. Najpierw powstała kolekcja urządzeń w kolorze czarnym, teraz natomiast w kolorze białym, emanująca magiczną mocą światła.


Ora ïto: wielbiciel bieli

Za marką Ora ïto stoi młody, kreatywny francuski projektant, któremu prowokacyjne pomysły zapewniły szybki awans do grona najlepszych projektantów świata. Na początku kariery Ora ïto prezentował swoje projekty i pomysły na produkty wirtualne na własnej stronie internetowej, opatrzone logotypami znanych marek. Ludzie zaczęli wkrótce zamawiać produkty, które w rzeczywistości nie istniały. Duże firmy, takie jak Louis Vuitton, Nike, Gucci, Swatch, Apple czy Levis mogły pozwać młodego uzurpatora, lecz pod wrażeniem jego projektów postanowiły go raczej zatrudnić, niż ciągać po sądach.

Mogą Cię zainteresować

section logo
imello logo